Voi rakkani kuinka olenkaan satuttanut sinua. Anna anteeksi, tuntemasi tuska on varmasti ollut sietämätön. En voi edes käsittää kuinka paljon olen loukannut sinua rakastumalla johonkin toiseen. Kuinka voit unohtaa, päästä yli? Kiitos kun annoit minulle uuden mahdollisuuden, minä en petä luottamustasi enää ikinä. Tiesin jo silloin kun ensimäisen kerran tapasimme, ei ikiinä tule toista miestä. Ei tullutkaan, vaan toinen nainen. Kauan siinä meni, mutta vihdoinkin olen päässyt hänestä kokonaan irti. Nyt olen sinun loppuelämäni.

vaikka on asioita joita ei voi antaa anteeksi
aina voi pyytää
olin tyhmä, menin harhaan, se antaa voimaa
en oo vielä mennyttä

Ei mikään muu kuin kuolema voi  meitä enää erottaa. Kiitos kun kestit minun kasvuvuoteni, minäkin olen valmis sietämään sinun virheesi. Vaikka olet niin täydellinen, en usko että joudun ikinä itkemään vuoksesi. Tulevaisuus on meidän.