Miksen minä voi jo päästä yli? Sinun rakastamisesi kulkee vierelläni kuin varjo, asuu sielussani kuin haamu. Koko ajan olet ajatuksissani, josset tietoisesti niin ainakin jossain alitajunnassa. Minä en todellakaan enää tahtoisi rakastaa sinua. Et ansaitse kiintymystäni enää, nyt kun se ei sinulle merkitse mitään. Silti kaipaan kesää, juhannusta, sitä taikaa mitä meillä oli. Kuinka olen näin heikko?

Kesä jonka kerran elää sain  mielestä ei haihdu milloinkaan
Tuo lämmön unelmiin  ja päiviin syksyisiin 
Vain tunne voi liittää tien ihmisien  
Kesä jonka kerran kadotin vie jälleen mun sinne luoksesi sun
Tie jonka löytää vain kun rakastaa
Tie jonka hiekka on niin polttavaa
Kesä jonka kerran elää sain mielestä ei haihdu milloinkaan
Sain sulta auringon  ja kullan kuutamon
Vain katseesi riittää sen lämpökin vain
Kesä jonka kerran kadotin vie jälleen mun sinne luoksesi sun